wtorek, 29 października 2013

Moje zbiory kosmetyczne- WŁOSY (Szampony)


To znowu ja

Jako że kosmetyków do włosów mam sporo postanowiłam je podzielić grupami. Najpierw cyknęłam fotke wszystkich razem,ale zaraz okazało się że to głupi pomysł bo nie pomieściłam wszystkich razem. Zatem-
Najpierw przedstawię moje szampony do włosów-tu od razu powiem że eksperymentuje
Szukam takiego który coś zdziała,nie zaszkodzi i będzie w dość przystępnej cenie. Kupuje różnie,drogie,średnio drogie i tanie Póki co w moim rankingu wygrywają te tanie

Ostatnio używałam(na zmianę z szamponem z Joanny) Garnier Fructis który to miał dodać objętości włosom- może pierwsze dwa mycia sprawiały takie wrażenie ale później jak włosy już przywykły nie było żadnych efektów. Co mogę o nim w skrócie powiedzieć? Napewno miał ładny trwały zapach,nie podrażniał skóry głowy,a świeżość włosów utrzymywała się ok. 2-3 dni. Włosy po nim były fajne "sypkie" . Cena nie powala bo dałam za niego przeszło 10zł.
I kolejny o którym wspomniałam to Joanna'Naturia -miód i cytryna. Tu miłe zaskoczenie z mojej strony... Wzięłam go przez przypadek gdy inny podrażniał mi skórę głowy. Piękny zapach który był długo na włosach,fantastyczna świeżość,gęsta konsystencja,nie było po nim problemów skórnych (a te mam często jak źle trafie na szampon) i efekt świeżych włosów który trwał śmiało 3-4 dni. Cena (to właśnie było miłym zaskoczeniem) to nie całe 4 zł. Już wiem że będę po niego sięgać bo nie uczula mojej wrażliwej skóry i nie wiele kosztuje.
Niestety szampony nie załapały się do zdjęć więc tych nie będzie.

Jeszcze wspomnę czym się kieruje kupując szampon do włosów. Otóż głównie szukam takich żeby nie miały parabenów,sls i sles.
Niestety mało takich które są idealne. Czasami stanie przy regale z szamponami trwa i trwa i trwa...

Moje świeżo zakupione szampony;
1. Finale Cosmetics (nawilżenie i połysk) 'jedwab i prowitamina B5'
/już go polubiłam /
2. Volume Salon (nadający objętość,przywracający witalność i zdrowy wygląd) 'kompleks witamin i grejfrut'
/cudów póki co nie czyni/
3. Timotei (intensywna odbudowa) 'róża jerycha i olejek avokado'
/porażka-oblepia włosy który już na drugi dzień wyglądają nie świeżo)
4. Cien (blask i elastyczność) 'papaja i brzoskwinia'
/póki co kocham za zapach i cenę /.

W temacie szamponów tyle   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz