wtorek, 29 października 2013

ZSK-czyli jak naturalnie o siebie dbać.



Obiecałam,że napisze recenzje kosmetyków z ZSK- chciałam wszystko zebrać w jedną całość ale zazwyczaj brakuje mi czasu. Będę opisywać po kolei,wtedy przynajmniej ta recenzja powstanie
Mój synek ostatnio wymagający stąd to ociąganie

Zakupiłam;
*algi morskie
*masło kakaowe (rafinowane)
*hydrolat z kwiatu lipy (organiczny)
*hydrolat różany
*olej avocado naturalny

Dziś daje opis ALG MORSKICH-SPIRULINY
Cena -3,49 / 10g (ja zamówiłam 30g więc zapłaciłam 9,77).

Algi posiadają bogatą kombinację naturalnych,łatwo przyswajalnych i bezpiecznych dla człowieka substancji odżywczych tj.
'proteiny
'witaminy B12, A, E
'aminokwasy
'kwasy tłuszczowe (GLA)
'potas
'wapń
'magnez
'cynk
'selen
'fosfor
'kompleksy cukrowe
'enzymy

Spirulina-krótko o niej.
*intensywnie nawilża wzruszoną i zmęczoną skórę
*odżywia i ujędrnia
*poprawia wygląd i koloryt skóry
*likwiduje trądzik
*likwiduje wypryski,przebarwienia oraz zaczerwienienia

A teraz moje spostrzeżenia
Algi mogą być stosowane na każdą partie ciała jeśli zachodzi konieczność regeneracji. Są do każdego typu cery. Można je również stosować na włosy jako maseczke odżywiającą. Algi kupiłam w celu stosowania jako maseczke na twarz-zachęciły mnie dobre opinie jakie przeczytałam na ich temat. Dopóki sama na sobie czegoś nie sprawdzę ciężko mi w cokolwiek uwierzyć-więc zamówiłam i testowałam od razu jak tylko przesyłka do mnie dotarła. Maseczkę robię z łyżeczki alg dodając odrobinę wody mineralnej-tak by powstała dość gęsta konsystencja. Taką papkę nakładam grubo na twarz i trzymam 20 minut (co jakiś czas spryskuje twarz wodą by maseczka nie zaschła).

Maseczka jak maseczka -tak jak już wspomniałam po dłuższej chwili zasycha na twarzy. Zapach- hmm taki jak rośliny z dna bagna cuchnie niesamowicie-ale "chcesz być piękna musisz cierpieć"
Przed końcem czasu jaki miałam ją na twarzy (pierwszym razem) czułam delikatne szczypanie twarzy.
Maseczke nakłada się w dużych ilościach więc dość ciężko się zmywa(w ciepłej wodzie).

Efekty po:
-skóra ewidentnie odświeżona
-oczyszczona
-delikatnie wygładzona
-promienna i wypoczęta
MOWA O EFEKCIE NATYCHMIASTOWYM.

POLECAM

                                                     
                             
                    Zakupy z ZSK (brak na zdj. olejku awokado)      
                                                    Algi morskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz