poniedziałek, 4 listopada 2013

Moje zbiory kosmetyczne-WŁOSY (Odżywki)

Witajcie,
W końcu znalazłam chwilę aby dodać wpis,który powinien być tutaj już dawno.

Niestety brak czasu bardzo to utrudnia. Dziś udało mi sie porobić kilka zdjęć więc wpisy powinny iść w miare jednym ciągiem. No nic-trochę sie usprawiedliwiłam teraz czas na konkrety :D

Odżywki do włosów mam takie które sie spłukuje i takie które zostawia sie na włosach. Ogólnie wole te "szybsze" ale lepiej używać tych które zostają chwilkę na naszych włosach i czynią cuda (albo i nie :P) .

Odżywek mam 5. Zaczynajmy;D

AILE (zakupiona w Kauflandzie)- na etykiecie właściwie jest napisane,że jest to balsam do włosów.Ten z różową nakrętką jest do włosów normalnych  (zapach kwiatu lotosu).
AILE- ten z żółtą nakrętką jest do włosów suchych i zniszczonych (cynamom&akacja).
TIMOTEI-ma na celu intensywnie odbudować nasze włosy. Producent nie posilił sie na większy opis chociażby do jakich włosów przeznaczona jest owa odżywka. Nie napisał również jak ją stosować. Jedyne co jest umieszczone na etykiecie z tyłu to - to że nie zawiera parabenów i tak bodajże przetłumaczone na 5 języków. Po co to komu? Nie wiem...
GLISS KUR- tej odżywki już długo nie używałam,już mówię czemu. Otóż odżywka ta jest do włosów farbowanych (ja miałam 3letni postój z farbowaniem). Ma na celu regeneracje włosów. Przez czas jaki ją używałam zauważyłam,że włosy po niej są lśniące i pięknie sie układają.Plus ogromny również za zapach i za jego intensywność (to jest właśnie ta której sie nie spłukuje z włosów).Teraz do niej wróce ponieważ mam zrobione pasemka a dzięki niej zatrzymam kolor na dłużej.
SHAUMA- maseczka intensywnie odbudowująca szczególnie do włosów skłonnych do rozdwajania.
Zawiera olejek z orzechów Makadamia dzięki czemu odżywka ma śliczny zapach.






To tyle w temacie odżywek,jeśli ktoś bybły zainteresowany recenzją na konkretny kosmetyk(już,teraz) to piszcie śmiało.Recenzje i tak będą powstawały bo póki co tylko po krótce przedstawiam Wam co mam w swoim posiadaniu. Więcej na dany produkt będę sie wypowiadać później i oczywiście obszerniej :D Na niektóre kosmetyki mam dużo do powiedzenia,ale tak jak pisałam wyżej, nie ogarnę tego za jednym zamachem i w jeden dzień. Z resztą nie na tym prowadzenie bloga polega żeby nawalić wszystkiego na raz :P

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz