wtorek, 29 października 2013

Złoty środek na burzę włosów.


Witajcie,

Dziś wpis o włosach którz nie ma z nimi problemów? Jeśli są takie osoby to jest ich garstka.
Z problemami włosowymi jest różnie-jedni mają ich za mało więc narzekają,inni mają ich za dużo... Też narzekają Ja należę do grupy tych pierwszych
Mam zdrowe włosy ale co z tego jak lecą na potęgę i jest ich coraz mniej?

Od bardzo dawna "eksperymentuje" jak ożywić włosy,wzmocnić ich strukturę,zadbać o zdrowy wygląd... Spotykałam na swojej drodze wiele rzeczy-czy pomagały? Nie specjalnie,ale przynajmniej nie szkodziły.

Po ciąży moje włosy bardzo podupadły,osłabiły się więc postanowiłam wypróbować nowych środków i sprawdzić ich efekty.
Kupiłam odżywke,jedwab i brałam codziennie jedną kapsułke na włosy/skórę/paznokcie.
Po miesiącu stosowania oczom nie wierzyłam... Naprawdę! Ujrzałam na swojej głowie mnóstwo (naprawdę bardzo bardzo dużo) nowych włosów. Koło uszu,na skroniach i tuż przy czole. Wciąż ich przybywa bo kuracji nie wstrzymałam i nie zrobię tego dopóki nie osiągnę swoich wymarzonych efektów

Koszt takiej kuracji wyniósł mnie ok 30zł więc nie dużo. Wydawałam dużo dużo więcej na pojedyncze preparaty które nie pomagały,jedynie przytłumiały problem.

Teraz troszkę więcej o tych "złotych środkach"

ODŻYWKA JANTAR Wyprodukowana przez Farmona.

Jest do włosów i skóry głowy. Producent zapewnia że hamuje wypadanie włosów(na czym bardzo mi zależało),odżywia i stymuluje ich wzrost,wzmacnia i pielęgnuje.

Efektem końcowym ma być:
poprawa metabolizmu i dotlenienie cebulek włosów .

JEDWAB BIOVAX Wyprodukowany przez L'biotica.

Ma on na celu regeneracje włosów,silne ich nawilżenie a także nawilżenie skóry głowy,wygładzenie włosów,zamknięcie rozdwojonych końcówek oraz ochronę struktury włosów podczas zabiegów prostowania i lokowania.
Co WAŻNE nie zawiera parabenów,SLS,SLES,glikol u propylenowego (czego unikam wszędzie,jeśli jest taka możliwość).

KAPSUŁKI
Tu dużo nie trzeba pisać bo kapsułka jak kapsułka-skład ma typowo odpowiedni dla włosów. Ma wyciągi z ziela,witaminy i minerały więc wszystko co trzeba
Czyli:
wyciąg ze skrzypu
wyciąg z pokrzywy
wit. C
wit. A
wit. E
wit. B1
wit. B2
wit. B6
biotyna
niacyna
cynk
żelazo
błonnik akacjowy

Odżywke stosuje raz dziennie. Jedwab po każdym myciu głowy (nie myje codziennie) i kapsułke przyjmuje również raz dziennie.
Dodam również że największy wpływ na to co zadziało się z moimi włosami ma odżywka.

Jeśli któraś z was ma podobny problem jak ja proponuje spróbować-ja przypadkiem trafiłam na te środki i już wiem że z odżywką napewno się nie rozstane

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz