wtorek, 29 października 2013

Moje zbiory kosmetyczne- OCZY


Witajcie,
Powoli zaczynam gubić się w tym ile czego mam i postanowiłam zrobić małe podsumowanie moich zbiorów kosmetycznych.
Najpierw postanowiłam przedstawić Wam moje kosmetyki tylko i wyłącznie do oczu.
W ich skład wchodzą;
*tusze do rzęs (wykopałam ich parę sztuk)
*cienie do powiek,zarówno te z paletki jak i w kredce
*kredki do oczu,zwykle jednokolorowe,dwukolorowe ,w sztyfcie(ich jest chyba najwięcej)
*eyeliner brokatowy
*pędzelek do nakładania cieni i gąbeczka do rozcierania
Kosmetyki są i firmowe i zwykłe

Był czas że kochałam malować oczy. Czasem był to stonowany makijaż a czasem wyzywający. Ten czas minął. Mam bardzo wrażliwe oczy i długa droga zanim znajdę odpowiedni tusz do rzęs który nie zrobi mi krzywdy.Poza tym noszę okulary i choćby nie wiem jak piękny był makijaż oka to one i tak go "przykryją". Ale wiadomo że ,jak każda kobieta czasem potrzebuje się "ulepszyć" jednak przyznaje że jest to już dużo rzadziej jak kiedyś

Na następny ogień pójdą usta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz