wtorek, 29 października 2013

Moje zbiory kosmetyczne- DŁONIE (Kremy do rąk)


Witajcie,
Miałam mały przestój w pisaniu z powodu braku internetu.
Przez ten czas nie próżnowałam i przygotowałam sobie zdjęcia i opisy.

Dziś pokazuje zbiór swoich kremów do rąk. Jeszcze jakiś czas temu AŻ TAK nie dbałam o swoje dłonie. Dbałam jeśli tego wymagały-i tylko wtedy. Teraz dbam o nie codziennie,kilka razy dziennie
Polubiłam te "zabiegi" dlatego z przyjemnością sięgam po pięknie pachnący krem. Dzięki temu moje dłonie są zadbane i gładkie-odpowiednio nawilżone i zregenerowane

Postanowiłam nieco "ulepszyć" swoje wpisy i będę opisywać co jest na zdjęciach.

A więc do dzieła

1. Cztery Pory Roku; ochronno-regeneracyjny (wiśnia)
2. Anida; regeneracyjny (oliwa z oliwek)
3. Garnier ; nawilżający (mango)
4. Palmers ; nawilżający (masło Shea)
5. Dove ; pielęgnacyjno-odżywczy
6. Caro ; nie wiem co to,skąd to (glicerynowo-aleosowy)
7. Bambino ; ochronny

Moimi ulubieńcami są : Anida, Palmers, Dove (ten kocham za zapach ).
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz