wtorek, 29 października 2013

Recenzja kosmetyków z Biedronki

Witajcie,
Dziś postanowiłam się zmierzyć z recenzją kosmetyków (jak tytuł wskazuje zakupionych w Biedronce)
Oprócz tego że jestem matką i żoną-to nie zmienia faktu że jestem również kobietą
Lubie kosmetyki i wchodzące na rynek nowości-z resztą jak każda z nas

A więc zaczynamy:
1. Jako pierwszy omówię ŻEL POD PRYSZNIC-Bali 300ml, Cena: 4,99 (BeBeauty).
Cóż mogę o nim powiedzieć? Posiada ekstrakt z owoców egzotycznych-a więc nie trudno się domyśleć jak pięknie pachnie
Zawiera ekstrakt z awokado który ma na celu regeneracje skóry oraz nasiona moreli które mają właściwości peelingujące. Tak też jest. Żel jest gęsty więc wystarczy jego niewielka ilość aby umyć nim całe ciało. Zapach na skórze pozostaje na dość długo.
Za taką cenę naprawdę warto przenieść się w egzotyczne miejsca chociażby na te 15 minut

2. Kolejny który omówię to ŻEL DO MYCIA TWARZY -150ml, Cena: 4,99 (BeBeauty).
Kilka słów na jego temat: żel posiada drobinki masujące i (powalający mnie na kolana zapach) ekstrakt z lotosu
Jest do skóry normalnej i mieszanej- ma na celu odświeżyć i nawilżyć. Śmiało mogę powiedzieć że spełnia swoje zadanie. Skóra po nim jest gładka,świeża i pchnąca oraz dobrze oczyszczona. Nie jeden kosmetyk z wyższych półek przy nim wysiada

3. Tutaj omówię kosmetyk z apteki a nie Biedronki (dodałam przy okazji bo warto o nim wspomnieć). A więc tym kosmetykiem jest SKONCENTROWANY KREM DO RĄK- 60ml, Cena: 8,99 (Palmer's).
Cena może nie powala na kolana ale uwierzcie mi na słowo że warto poświęcić te pieniądze. Jeśli ktoś ma bardzo wymagającą skórę na dłoniach (tak jak ja ) to ten krem idealnie sobie z nią radzi.
Krótko o kremie: jest na bazie masła Shea (pięknie pachnie- po mojemu gumą balonową ) jest gęsty więc wystarczy użyć małą ilość. Świetnie nawilża (na bardzo długo) i delikatnie natłuszcza skórę. Po użyciu skóra staje się miękka i gładka (chyba nie muszę pisać jak co? ). Na pewno u mnie ten krem wskakuje na pierwsze miejsce w kremach do rąk.

4. I ostatni do omówienia został MULTIODŻYWCZY KREM REGENERUJĄCY-300ml, Cena: 6,99 (BeBeauty).
Krem jest do ciała jak i do twarzy (ja do twarzy nie stosuje bo mam bardzo wrażliwą i nie wiem jakby zareagowała). Co ważne! Substancjami czynnymi są:
*masło Shea
*olej z oliwki
*olej awokado
*olej z pestek porzeczki
*olej z moreli
*gliceryna
Stosuje go wieczorem tuż po kąpieli- po kilku użyciach widzę poprawę kondycji mojej skóry.
Producent pisze: ... Skutecznie odżywia,nawilża i chroni bardzo suchą skórę 'PRAWDA'
... Eliminuje uczucie szorstkości i dyskomfortu suchej skóry,poprawia jej elastyczność oraz przyspiesza regeneracje naturalnej bariery ochronnej naskórka 'PRAWDA'
... Pozostawia przyjemne uczucie ukojenia i komfortu 'PRAWDA'
Dodam od siebie że pięknie pachnie,ma przyjemną konsystencje i szybko się wchłania

Jak na pierwszą recenzje chyba poszło mi całkiem przyzwoicie?

Wkrótce RECENZJA KOSMETYKÓW Z ZSK.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia



                                           


                                                 











Wybaczcie,że zachodzą tu ciągłe zmiany ale zauważyłam że jakość poprzednich zdjęć nie była rewelacyjna:P
Postanowiłam trochę zadbać o estetykę i ulepszyć co się da. Niestety zdjęcia (te marnej jakości) były robione spory czas temu więc muszę sie ratować tymi gotowymi, aktualnie nie mam już tych wszystkich kosmetyków. Te które nadal są w moim posiadaniu oczywiście po raz kolejny będą miały sesje :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz