sobota, 30 listopada 2013

Moje zbiory kosmetyczne- STOPY

Witajcie,
Jak już w poprzednim poście wspomniałam nie zakończyłam jeszcze zbiorów. Została mi pielęgnacja stóp i perfumy (o tym będzie kolejny, już ostatni zbiorowy post).
Jak widzicie nie mam czym się popisać bo do pielęgnacji stóp mam tylko dwa kosmetyki. Jest to złuszczający peeling i krem.

Krótko o nich... Peeling nie czyni cudów tak jak to opisuje producent,po prostu myje,ale żadnej poprawy stóp nie zauważyłam dzięki niemu.Miałam nadzieje że wygładzi moje stopy i zregeneruje "zmęczoną"  skórę,ale tak naprawdę nie zrobił nic. Konsystencja peelingu jest bardzo zbliżona do konsystencji dość gęstego kremu,ma w sobie drobinki które to mają usuwać zrogowacenia i zgrubienia naskórka. Składniki ma dość fajne(kwasy owocowe AHA,naturalny pumeks,lanolina) które wydawać by sie mogło że poradzą sobie z odnowieniem skóry stóp.Ale... jeśli mam być szczera to moja opinia nie jest przychylna w stronę tego kosmetyku. Zużyje i nie kupie więcej.
Krem który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Kupiłam będąc przy okazji w jednym z marketów,kosztował mnie nie całe 4 zł:)
Z pewnością czyni większe efekty niż Biedronkowy peeling. Ma na celu regeneracje i zmiękczenie stóp. W swoim składzie ma: kwasy owocowe AHA, szałwie lekarską,masło Shea, D-pantenol, Witamine E, lanoline. Całkiem przyjazny składzik dla stóp,powiem szczerze,że kremu użyłam kilka razy i efekty już były widoczne. Skóra stóp fajnie miękka i gładka. Zapach kremu-przepiękny. Na pewno jeszcze po niego sięgnę:) 


MIAŁYŚCIE STYCZNOŚĆ Z TYMI KOSMETYKAMI? JAKIE JEST WASZE ZDANIE NA ICH TEMAT?

2 komentarze:

  1. ja do stóp polecam tarkę dwustronną i zmiękczający krem Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest maseczka plus peeling Perfecta - podwójna saszetka , polecam :)

    OdpowiedzUsuń