poniedziałek, 11 listopada 2013

Moje zbiory kosmetyczne-CIAŁO (Antyperspiranty)

Witajcie,
Dziś króciutki wpis na temat antyperspirantów jakie zebrałam. Używam wszystkich naprzemiennie. Są to antyperspiranty w spray`u i jeden "rodzynek" w kulce (nie lubie za bardzo kulkowych bo większość z nich długo schnie).

Te które mam zapachowo odpowiadają mi wszystkie oprócz jednego... Fa Sport,to zdecydowanie za mocny zapach,podchodzący nawet pod męski o_O

Moją listę tworzą:
  • Synergen- zwyklak z rossmanna (ale bardzo ładny zapach)
  • Dove go Fresh
  • Fa Sport
  • Fa Nutri Skin
  • Garnier Mineral Invisible (to już moja druga kulka,podoba mi sie delikatny trwały zapach).
Jak widzicie są to bardziej słodkie zapachy.



2 komentarze:

  1. ja lubię bardziej bezzapachowe, tak żeby się nie mieszało z perfumami czy wodą toaletową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja:) Te słodkie używam raczej w domu kiedy to nie muszę używać perfum, więc nic się nie miesza.A akurat ta kulka ma łagodny zapach(kremowy?) więc na nią śmiało można dorzucić coś o innej nucie zapachowej:)

    OdpowiedzUsuń