czwartek, 7 listopada 2013

Moje zbiory kosmetyczne-WŁOSY (Wspomagacze/Ulepszacze)

Hej,

Dziś ostatni już wpis odnośnie kosmetyków do włosów. Zebrałam wszystkie "wspomagacze i ulepszacze"i na tym zakończe. Już tłumaczę o co mi chodzi.
Wspomagacze to takie które wspomagają porost włosów, poprawiają ich ogólną kondycję, przywracają witalność i zdrowy wygląd.
Polepszacze to takie które nic dobrego na nasze włosy nie wnoszą, mają na celu wizualnie poprawić stan naszego włosa,ulepszyć fryzurę. Czyli w skrócie- z przyklapniętych włosów zrobić puszystą fryzurę. W mojej kosmetyczce są dwa takie specyfiki (Pantene,Bielenda).


 Na codzień ,zamiennie stosuję:
  • wodę brzozową ("mobilizuje" włosy do porostu,odżywia cebulki włosa)
  • naftę kosmetyczną (dba o grubość włosa i wzmacnia je)
  • odżywkę Jantar <wybaczcie,że na zdjęciu w zwykłym "psiukaczu" ale oryginalna buteleczka mi nie posłużyła i pękła w niej zakrętka> (odżywka wzmacnia włosy i ma identyczne właściwości jak woda brzozowa)
  • jedwab do włosów (idealnie się nadaje do szyplących się włosów,ponieważ ułatwia rozczesywanie, działa również odżywczo na strukturę włosa,wzmacnia końcówki).     
To są wspomagacze,które nie działają negatywnie na nasze włosy,nie niszczą ich. Jak widać wyżej wymieniłam same dobre strony tych specyfików które motywują włos do regeneracji.
Na koniec zostawiłam wyżej wspomniane przeze mnie polepszacze,są to:
  • odżywka Pantene (nakłada sie ją na mokre bądź suche włosy,jak kto woli... i ma ona stworzyć bujną czuprynę. Oprócz oblepiania włosów i zadbania o to by już drugiego dnia wyglądały nie zbyt świeżo nic nie robi. Żadnej burzy włosów nie ma,są jedynie pokołtunione włosy)
  • fluid "Wichrzyciel" (ku temu jestem bardziej skłonna względem tego co obiecuje producent,może nie jest to efekt jakiego bym wymagała ale jakiś jest. Włosy są trochę uniesione,bardziej bujne.Stosowałam i na sucho i na mokro (wydaje mi sie że lepszy efekt jest na sucho). Faktem jest to,że owa bujna fryzura na głowie odbywa sie kosztem świeżości naszych włosów-ale tak już chyba ma każdy preparat o takim właśnie działaniu.
Polepszaczy poszukiwania ciąg dalszy :D


Tak prezentuje sie to na zdjęciu:



Jeśli by się upierać oczywiście mam jeszcze kilka rzeczy których nie pokazałam tutaj,m.in. :
  • lakiery (kilka rodzai)
  • pianka do włosów
  • wosk
Są to produkty do stylizacji włosów więc szkoda pisać o nich. Każdy wie jak używać i po co :D


DZIAŁ WŁOSÓW UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz