piątek, 22 listopada 2013

Moje zbiory kosmetyczne-DŁONIE (Lakiery do paznokci)

Witajcie,
Dziś krótko o lakierach. Ahhhhhhhh jak rzadko ich teraz używam... Niestety przy dziecku zawsze ładnie wyglądający manicure to nie taka prosta sprawa :)
Na tą chwile moje lakiery tylko stoją i zdobią swymi różnorodnymi kolorami półkę :P

Wygląda to mniej więcej tak :)






W międzyczasie dokupiłam bazę i lakier(które zobaczycie już wkrótce w innym wpisie)- promocja była więc żal nie skorzystać :)



Te dwa pierwsze jak się zapewne domyślacie to odżywki-kupione "sto lat temu" z Avonu .
Mam jeszcze różne ozdoby,ale już darowałam im sesje zdjęciową:))
Krótko o trwałości - powiem tak,może gdybym nic nie robiła byłoby lepiej-a tak jakość niestety słabiutka :(
Standardowo lakier odpryskuje.


JAKICH WY NAJCZĘŚCIEJ UŻYWACIE KOLORÓW? I JAK U WAS ZAZWYCZAJ Z TRWAŁOŚCIĄ LAKIERU NA PAZNOKCIACH? A MOŻE POLECICIE MI COŚ O DŁUŻSZEJ TRWAŁOŚCI JAK 2 DNI?

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o trwałość lakierów, polecam przed aplikacją skorzystać z preparatu odtłuszczającego płytkę, następnie bazę, cienkie warstwy lakieru i na koniec top:). Pewnie wszystko co napisałam jest Ci doskonale znane:)
    A co do ulubionych kolorów lakierów, wszystkie lubię bez wyjątków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za rady:* Na pewno skorzystam.Jeśli chodzi o preparat odtłuszczający płytkę-tego triku nie znałam:)
      Na pewno spróbuje:)

      "A co do ulubionych kolorów lakierów, wszystkie lubię bez wyjątków:)" - Jak na maniaka przystało:D

      Usuń