piątek, 10 stycznia 2014

Tisane & Tender Care - Jak wypadają w rankingu?

Witajcie,
Dziś na temat dwóch balsamów do ust : Tisane & Tender Care


Zacznę od przedstawienia Wam Tisane.



Jest to kosmetyk naturalny o waniliowym zapachu i miodowym smaku przeznaczony do pielęgnacji i ochrony ust.     

Działanie:
  • Wygładza szorstkie, spierzchnięte usta przywracając aksamitną gładkość
  • Chroni usta przed  wpływem czynników środowiskowych jak słońce, wiatr, deszcz, mróz
  • Odżywia delikatną skórę warg
  • Nawilża i chroni usta przed wysychaniem
  •  Regeneruje naskórek uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki.
Wskazania:
  • Usta spękane, spierzchnięte z powodu czynników atmosferycznych
  • Usta spękane, spierzchnięte z powodu przeziębienia, opryszczki
  • Usta wysuszone
  • Ochrona przed słońcem, mrozem, wiatrem, deszczem

Składniki aktywne:

Wosk pszczeli, miód, olej rycynowy, oliwa, ekstrakt z melisy, jeżówki purpurowej i ostropestu plamistego, witamina E.

Cena:
ok 10zł / 4,7g


Kolej na Tender Care Uniwersalny Krem(ja mam wersję porzeczkową).



O tym produkcie jest nieco mniej informacji,jak to bywa z katologowymi produktami.
 Ale wiemy,że...
Zawiera wyciąg z plastra miodu oraz olejki roślinne-to nic,że skład ten psuje parafina która się tam znajduje:]. Cudownie koi skórę, przywraca jej miękkość i gładki wygląd. Idealny do pielęgnacji miejsc szczególnie narażonych na wysuszenie i pierzchnięcie.

 
Jako,że tutaj skład nie przedstawiał się tak klarownie jak w przypadku Tisane,postanowiłam poszperać nieco głębiej. Oto i rezultaty...
  
Składniki:
PETROLATUM(Wazelina), CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE(Trójgliceryd kaprylowo - kaprynowy), PARAFFINUM LIQUIDUM(Parafina ciekła/Olej mineralny), CERA ALBA(Wosk pszczeli), PARAFFIN(Parafina), ACETYLATED LANOLIN(Acetylowana lanolina), CETYL ALCOHOL(Alkohol cetylowy), TOCOPHERYL ACETATE(Octan tokoferylu), PROPYLPARABEN(Propyloparaben)



Cena:
25zł / 15ml



PODSUMOWUJĄC:

Opakowanie: Oba słoiczki są ciekawe,jeden ze względu na swoją prostotę (Tisane),drugi ze względu na design (TenderCare).
Łatwość korzystania:Tu zdecydowanie łatwiej się dostać do słoiczka Tisane bo jest od góry do dołu prosty,natomiast słoiczek TenderCare jest na górze zwężony.
Kolor balsamu/kremu:Tisane brązowy, TenderCare bezbarwny- nie ma to znaczenia na ustach.
Zapach:Tisane pachnie wanilią, TenderCare oczywiście porzeczką (piękny zapach).
Wydajność: Oba mają taka samą wydajność,starczają na bardzo długo.
Działanie:Oba mają działanie regenerująco-nawilżające (są jednakowo dobre).
Ilość produktu:Tisane 4,7 g, TenderCare 13g (15ml).
Skład:Tisane naturalny,TenderCare chemiczny.
Dostępność:Tisane w każdej aptece, TenderCare tylko Oriflame.
Cena:Tisane przystępna cena,TenderCare zdecydowanie za drogi (mi udało się go nabyć w promocji).

Myślę,że wynik rankingu jest jednoznaczny i zagadka "Który kosmetyk jest lepszy?" sama się rozwiązała:)

CO MYŚLICIE O TYCH "MIODKACH"? STAWIACIE NA NATURALNY SKŁAD CZY CHEMICZNY?A MOŻE NIE MA TO DLA WAS ZNACZENIA?

11 komentarzy:

  1. mnie w "miodkach" z Oriflame denerwuje ich wydostawanie ze słoiczka, jestem chora jak mam to wyciągnąć palcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dopiero na początku opakowania,a już jest to kłopotliwe :P Tak jak pisałam słoiczek jest u góry zwężony,co utrudnia wydostanie kosmetyku.Niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja nie cierpię Tender Care, wg mnie nic nie daje - równie dobrze można użyć czystej wazeliny i efekt będzie bardzo podobny. Tisane za to lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tender care- i średnio za nim przepadam- sama wazelina- a cena jak za zboże, tak więc pozostaje mi kupić Tisane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię grzebać paluchami w kosmetykach, zdecydowanie wolę pomadki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie zależne jest od upodobań- pomadki są po prostu bardziej higieniczne.
      Z tego co wiem Tisane jest też właśnie w wersji pomadki-a w słoiczku kupiłam tylko dlatego,że zasłyszałam że jest po prostu lepszy.

      Usuń
  6. Autorka niezbyt douczona, albo świadomie wprowadza w błąd: tender care zawiera składniki niby chemiczne, a tisane? z portalu wizaz skład: Skład: Cera alba, Olea Europea oil, Petrolatum, Ricinus communis oil, Isopropyl Mirystate, Honey, Echinacea purpurea & Melissa officinalis & Silybum Marianum Extract, Aqua, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Propylene glycol, Cholesterol, Tocopheryl acetate, Ethyl Vanillin. Czyli również są podobne składniki jak w tender care, ale według autorki Tisane to SAMA NATURA. JAAASNE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki które łączą oba kosmetyki to:
      -Cera alba
      -Cetyl Alcohol i tylko to:] więc proszę uprzejmy Anonimku samemu się najpierw douczyć a potem pieprzyć farmazony o moim niedouczeniu:] Bo jeżeli wg ciebie skład mają taki sam to nie mamy o czym rozmawiać.
      Poza tym składniki aktywne w Tisane są naturalne więc nie rozumiem zupełnie oburzenia i pretensji.

      Usuń
  7. Pewnie artykuł sponsorowany skoro autorka kłamie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domysły zostaw dla siebie-nie wszystkich opinie można kupić.A dla twojej wiadomości wszystkie opisywane przeze mnie kosmetyki są zakupione przeze mnie i pochodzą z mojego osobistego zaopatrzenia. NIE SĄ SPONSOROWANE!

      Usuń