środa, 8 stycznia 2014

Dermedic ProSensiv- ochronny krem do rąk

Hej,

Dziś przedstawię Wam krem do rąk,na który trafiłam zupełnie przypadkiem- wypatrzyłam w aptece promocje,a że skóra moich rąk natychmiast potrzebowała pomocy, zakupiłam.

Mowa o kremie  DERMEDIC PROSENSIV
  






Wskazania:
Problem: Skóra atopowa, szczególnie wrażliwa, sucha, bardzo sucha, skłonna do alergii.

Problem nadwrażliwości skóry wiąże się z zespołem występujących na skórze zmian charakteryzujących się przede wszystkim: pieczeniem, swądem, zaczerwienieniem, przesuszeniem, łuszczeniem się naskórka i subiektywnym odczuwaniem „ściągania”, zwłaszcza bezpośrednio po umyciu.





Działanie:
Krem wykazuje działanie kojące, regenerujące i wygładzające. Chroni skórę przed agresywnym działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych. Uzupełnia ochronną barierę lipidową skóry oraz wzmacnia cement międzykomórkowy w głębszych warstwach naskórka. Działa przeciwstarzeniowo, przyspiesza regenerację naskórka sprzyja właściwemu nawilżeniu skóry, łagodzi podrażnienia. Krem polecany dla każdego typu skóry rąk do stałej pielęgnacji.

Rezultat: Chroniona, natłuszczona, nawilżona skóra rąk.





Skład:
Składniki aktywne:
* Lanolina o bardzo wysokiej czystości (Medilan),
* Witamina E - Przeciwutleniacz, wymiatacz wolnych rodników. Zmniejsza nadwrażliwość na UV, hamuje     starzenie komórek,
* Olej z Oliwek - Działanie nawilżające, zmiękczające, łagodzące, kojące, polecany szczególnie do pielęgnacji skóry delikatnej gdyż wzmacnia bariery ochronne naskórka,
* Alantoina - Filtr chemiczny, chroni przed promieniowaniem UVA, w połączeniu z innymi filtrami nie ulega degradacji dając długotrwałą ochronę,
* Gliceryna - Dzięki właściwościom higroskopijnym wiąże cząsteczki wody w naskórku. Stanowi składnik NMF.


Cena:
15-20 zł /100g




Moja opinia: Krem jest całkiem przyzwoity (do tej pory miałam ich trochę,wystarczy spojrzeć w moje zbiory),ma dość "ciekawą" jak na krem do rąk konsystencje,otóż jest gęsty,ale nie tłusty i co najciekawsze krem po chwili zupełnie wsiąka w skórę. Rozprowadza się go dość tępo,mamy wrażenie,że rozprowadzamy ciężkie do wsmarowania mazidło. Krem dosłownie ślizga się na powierzchni dłoni,ale pod wpływem temperatury ciała w końcu "reaguje" i wchłania się w skórę.Bardzo szybko bo dosłownie kilka sekund i nie czuć,że mamy go na rękach. Jest to zdecydowany plus dla osób które nie znoszą tłustych kremów.Skóra po nim pozostaje miękka i delikatna.Bardzo przyjemna.
Kremik bardzo fajnie i długo pachnie,zapach trochę kosmetyczno-cytrynowy. Ładny.
Bardzo wydajny,bo nie wiele go trzeba by "zaspokoić" potrzeby dłoni.Krem jest jest dobry,owszem,ale nie nadaje się do bardzo suchych,zniszczonych,spękanych dłoni. Właśnie zmagam się z ogromnym problemem dłoni,moja kuracja trwa już ponad miesiąc i akurat ten krem zupełnie się do leczenia(TEGO PRODUCENT NIE OBIECYWAŁ,TO TYLKO MOJE SPOSTRZEŻENIE JEŚLI KTOŚ CHCIAŁBY NIM LECZYĆ DŁONIE) nie nadawał-dłonie bardzo mnie po nim szczypały mimo,że skład nie jest wcale chemiczny.
Tak więc krótko podsumowując: dla dłoni które są zwyczajnie spierzchnięte,podrażnione przez czynniki zewnętrzne oraz chemikalia / detergenty jest jak najbardziej ok,ale dla dłoni które są już "pokaleczone",skóra pęka i ręce zwyczajnie bolą nie będzie on dobry.Takie dłonie będzie dodatkowo podrażniał.
Ogólnie krem godny polecenia.



A WY ZNACIE TEN KREM? JAK SPRAWDZAŁ SIĘ U WAS?

 

2 komentarze:

  1. Z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam,u mnie idealnie się sprawdza-no i dodatkowy plus dla niego,że natychmiast się wchłania.

      Usuń