środa, 1 stycznia 2014

Zakupy Rossmanowskie i Życzenia Noworoczne:)

Witajcie kochane,
Długo nie było żadnego wpisu na blogu za co przepraszam,ale nałożyło się kilka spraw które mi to utrudniły. Mam nadzieje że uda mi się powrócić do pisania :)


Jak widzicie po tytule u mnie dopiero wpis w którym przedstawię Wam moje zdobycze kosmetyczne na które to była swego czasu promocja w Rossmanie. Wiem... spóźniony mam refleks,ale tak się złożyło czasowo,że akurat wtedy pisałam o czymś innym.W każdym razie-z promocji oczywiście skorzystałam i moją kosmetyczkę zasiliło kilka kosmetyków:)
Mianowicie:
  • matowy top coat z płytkami brokatu z Wibo(4,19)
  • błyszczyk Hollywood Forever z Miss Sporty(6,59)
  • matowy lip glosss z Lovely(5,19)
  • korektor so clear odcień 01 z Miss Sporty(6,59)
  • eye liner Glossy z Lovely(4,49)
  • arganowy szampon 8w1 z Eveline (12,99)-szampon oczywiście nie był w promocji,wzięłam przy okazji:)
  • korektor pod oczy z Lovely(4,49).
 

Na zdjęciach przedstawia się to tak :)






Recenzje będą powstawały dopiero po dłuższym użytkowaniu kosmetyków,tak żeby wypróbować,wyrobić sobie zdanie i puścić wiadomość w eter:)
Na tą chwile mogłabym opisać trzy kosmetyki,ale powolutku,bez pośpiechu,wpisy będą w swoim czasie.


A teraz życzenia noworoczne:
Życzę zdrowia, szczęścia, kasy, w nowym roku extra wczasy. Prostej drogi bez zakrętów, a w miłości żadnych błędów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz