piątek, 3 stycznia 2014

Garnier Skin Naturals, Essentials Hydration

Witajcie,
Dziś wpis o kremie do twarzy:

Garnier Skin Naturals, Essentials Hydration, Krem nawilżający 24h z ekstraktem z winogron do skóry normalnej.

Przyznam szczerze,że do tej pory stosowałam jedynie krem Bambino bo tylko on nie podrażniał mojej skóry. Do tej pory trafiałam na kremy,które sprawiały łzawienie moich oczu. Nie dawałam rady utrzymać ich dłużej na twarzy jak 5 minut.
Zrezygnowana przestałam szukać i pozostałam przy kremie dla dzieci :)
Jednak... w te Święta jako prezent dostałam od męża-Mikołaja :) zestaw kosmetyków Garniera,w którym znalazłam krem do twarzy,tonik witaminowy oraz mleczko do demakijażu.

Cały zestaw wygląda tak:







Ucieszyłam się bo jedyne co było w moim posiadaniu(czyli się zdublowało) to mleczko do demakijażu,tonik akurat sie skończył,a krem to już wiecie... nie miałam w ogóle takiego specjalnego:)
Z drugiej strony byłam wręcz przekonana,że nie pocieszę sie ani kremem ani mleczkiem bo z pewnością mnie podrażni... Myliłam się <jupi> ,ku memu zdziwieniu nic się nieporządanego nie zadziało <hura> . Moja skóra pięknie zaakceptowała krem,a przecież wcale nie musiała bo jest on do cery normalnej (powinnam mieć do wrażliwej). Jestem z niego bardzo zadowolona,już Wam piszę co obiecuje producent:


Otóż:

Garnier połączył oczyszczającą moc ekstraktu z winogron oraz ochronne właściwości witaminy E w nawilżającej formule żelu-kremu, aby kompleksowo i skutecznie odpowiadać na potrzeby skóry normalnej. Krem intensywnie nawilża.
Krem jest stworzony dla Ciebie:
- jeśli Twoja skóra jest normalna i poszukujesz kompleksowej pielęgnacji nawilżającej.
- jeżeli czujesz, że Twoja skóra traci swoje naturalne nawilżenie – jest przesuszona przez ciepło, słońce i klimatyzację.
Multiaktywna, nawilżająca formuła kremu zapewnia trzy poziomy skuteczności: walczy z zanieczyszczeniami, chroni skórę przed codziennymi szkodliwymi czynnikami oraz zapewnia optymalne nawilżenie na 24 godziny.
Dostosowany do potrzeb skóry normalnej, ten nawilżający krem łączy oczyszczający ekstrakt z winogron, nawilżającą glicerynę oraz ochronną witaminę E.
Efekt – komfort gładkiej i nawilżonej skóry. Twoja skóra jest świeża i delikatna.
Chroniona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, skóra jest świeża i intensywnie nawilżona przez cały dzień. Krem gasi pragnienie skóry – staje się ona bardziej miękka i odzyskuje komfort.

Skład: Aqua / Water, Coco-Caprylate / Caprate, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Pyrus Malus Water / Apple Fruit Water, Linalool, Triethanolamine, Hibiscus Esculentus / Hibiscus Esculentus Seed Extract, Sodium Chloride, Vitis Vinifera Extract / Grape Fruit Extract, Disodium EDTA, Panthenol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Acrylates Copolymer, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Tocopheryl, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Cl 42090 / Blue 1, Cl 47005 / Acid Yellow 3, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Parfum / Fragrance.

Cena: 15zł / 50ml


Na KWC widziałam,że opinie są bardzo podzielone.Moim zdaniem krem jest bardzo dobry,tego właśnie od kremu nawilżającego wymagałam.
Ma fajną konsystencje,dość gęstą, wystarczy dosłownie odrobina kremu na nawilżenie całej twarzy.Po nałożeniu czuć fajną "wilgotną" warstwę,( na pewno nie klejącą),która po chwili się wchłania. Cera wygląda na zdrowszą,promienną. Nie błyszczy się,ale jest nawilżona/odświeżona,widać,że coś na twarzy mamy,skóra jest po nim miękka i wydaje się być wypoczęta. Zdecydowanie ten krem już przy mnie zostaje. 






Krem utrzymuje się długo bo od rana do wieczora spokojnie (ale czy są to 24h bym się zastanowiła), cóż więcej wymagać??? Krem Idealny.


ZNACIE TEN KREM,CO MYŚLICIE NA JEGO TEMAT? (OPINIE SĄ BARDZO PODZIELONE,CIEKAWA JESTEM WASZEGO ZDANIA).


 


2 komentarze: