piątek, 21 lutego 2014

Herbal Care Szampon Pokrzywowy-Czy jest wart uwagi?

Cześć Wam:)
Korzystając z wolnej chwili (która już dobiega końca:) ),kiedy moje dziecko smacznie sobie drzemie-postanowiłam przygotować dla Was wpis.
Zanim jednak przejdę do rzeczy słówko o tym dlaczego jest mniej wpisów na blogu-otóż okazuje się że doba jest zbyt krótka jeśli jest się matką,żoną i panią domu :p
Niestety czas nie rozciąga się jak guma i nie zawsze go wystarcza na wszystko. Dlatego też mam prośbę do swoich czytelników- mianowicie o to,żebyście nadal byli,wpisy będą,może nie codziennie bo to graniczy z cudem,ale będą. To co robię,robię z pasją i nie zamierzam zaprzestawać:) 


Teraz do rzeczy:)
Dziś mowa będzie o szamponie-który nabyłam pod wpływem chwili. Musiałam coś kupić,a że akurat na półce dostrzegłam  Herbal Care z Farmony to wylądował w moim koszyku.
Szampon ten kupiłam w Biedronce za bodajże 4,99 (jak się mylę poprawcie mnie).
Bardzo urzekł mnie design butelki-typowo babciny :D

Ładnie wygląda,ale nie na tym rzecz polega,w użytkowaniu taka buteleczka się jednak nie bardzo sprawdza.Podczas dozowania szamponu często jest tak,że wylewa się go na dłoń za dużo. Po dłuższym użytkowaniu dochodzimy już do wprawy,ale ile stracimy kosmetyku zanim tą wprawę nabędziemy? No właśnie... Dużo za dużo:) (A może i o to chodzi? Taki chwyt handlowy,żeby pobiec po kolejną butelkę? :> )
W każdym razie to jest zdecydowany minus.

Informacje na temat szamponu pozwoliłam sobie skopiować ze strony Farmony:
Szampon zawiera - zamiast drażniących detergentów- wyjątkowo łagodne dla włosów i skóry głowy substancje myjące na bazie kokosu, które skutecznie myją, oczyszczają i pielęgnują. Świeże liście pokrzywy  zmniejszają aktywność gruczołów łojowych i hamują przetłuszczanie, a opatentowana kompozycja mikronizowanych białek pszenicznych wnika głęboko w cebulki i w strukturę włosów regenerując je od wewnątrz. Chroni przed szkodliwym działaniem promieniowania UVB, odżywia i odbudowuje zniszczoną substancję włosa. Dzięki zawartości bio-Complexu Witalnego włosy są miękkie, sprężyste i pełne energii.

Spektakularne efekty: 
•    lekkie, puszyste, świeże włosy
•    likwidacja łojotoku i podrażnień skóry głowy
•    jedwabista miękkość i delikatność w dotyku
•    zwiększona podatność na układanie

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Urtica Dioica, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Sodium Hydroxypropyl Oxidized Starch Succinate, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Phenoxyethanol, Benzoil Acid,Dehydroacetic Acid,Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl, Biguanide, Citric Acid, Disodium EDTA.

Z efektów jakie obiecuje producent po używaniu szamponu zaznaczyłam na czerwono te które rzeczywiście są-reszta z nich to bujda. Włosy już po pierwszym myciu są bardzo świeże,puszyste i miłe w dotyku- czy jest to jedwabista gładkość? Tego bym nie powiedziała. Jednak puszystość w tym wypadku równa się plątaniu włosów (są bardzo wysuszone i sianowate). Jeżeli nie użyjemy na włosy czegoś co ułatwia rozczesywanie mamy nie mały kłopot,żeby ich nie stracić i to w nie małej ilości:/
Podsumowując- Szampon będzie idealny dla osób które zmagają się z mocno przetłuszczającą się skórą głowy,z włosami które są przyklapnięte i nie wyglądają świeżo. Jednak zalecam uważać z używaniem go na dłuższą metę-może przynieść skutki nieporządane.


A WY ZNACIE TEN SZAMPON? JAK SPRAWDZIŁ SIĘ U WAS?

6 komentarzy:

  1. Nie znam, ale na razie mam zapas szamponów ;)

    Ustaw sobie gadżet "obserwatorzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Można go zaakceptować,ale szału w nim takiego nie ma by trzeba było to robić. Są lepsze w tej cenie.

      Usuń
  3. :D Sugeruję wyłączenie weryfikacji obrazkowej (ustawienia/posty i komentarze) bo utrudnia trochę dodawanie komentarzy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń