czwartek, 19 czerwca 2014

Kosmetyki HIMALAYA HERBALS

Witajcie,

Dziś przedstawię Wam grupowy zbiór kosmetyków Himalaya Herbals, które po kolei będę opisywać w osobnych postach.Teraz tylko króciutka zapoznawcza prezentacja tego co mam.
Kosmetyki udało mi się nabyć jakiś czas temu w bardzo atrakcyjnych cenach-a wszystko to dzięki bardzo uprzejmej osóbce,która wcale nie musiała tego robić, Sylwuś DZIĘKI WIELKIE :*

No to lecimy:













* peeling morelowy 75ml
* balsam kojący i nawilżający do ciała 200ml
* balsam intensywnie nawilżający Masło Kakaowe 200ml
* krem kojąco-osłaniający (antyseptyczny) 20g
* krem pod oczy 15ml
* łagodny szampon dla dzieci 200ml
* pianka Neem do mycia twarzy 150ml

Tak prezentują się wszystkie kosmetyki z tej firmy. Dla wielu osób z pewnością nic ta marka nie mówi,ja sama dopiero jakiś czas temu odkryłam że taka firma istnieje "dzięki " mojej alergii (pani w aptece poleciła mi wtedy krem antyseptyczny). Czy jest to firma której warto zaufać dowiecie się wkrótce:)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz