sobota, 28 czerwca 2014

Balsamy do ciała - Himalaya Herbals

Witajcie,
Dziś postanowiłam Wam przedstawić balsamy do ciała-będą to dwie wersje: jedna do skóry wrażliwej a druga do skóry suchej i bardzo suchej.
A więc zaczynamy:)


Producent na ich temat pisze:

Balsam do skóry wrażliwej.
Specjalna formuła balsamu została stworzona do pielęgnacji wrażliwej skóry. Balsam do codziennej pielęgnacji ciała wzbogacony w naturalne składniki koi i łagodzi wrażliwą skórę. Mleczko kokosowe i olejek z pestek moreli nawilża i odżywia skórę, przywracając jej naturalny wygląd. Produkt nie zawiera żadnych barwników.
Główne składniki: Mleczko kokosowe, olejek z pestek moreli, olejek z orzechów włoskich.



Balsam do skóry suchej i bardzo suchej.
Intensywnie nawilżający balsam do codziennej pielęgnacji ciała z luksusową mieszanką odżywczych i głęboko wnikających naturalnych składników, które pomagają zregenerować, odżywić, wygładzić i zmiękczyć suchą skórę. Masło kakaowe intensywnie nawilża, wygładza i poprawia strukturę skóry. Olejek z kiełków pszenicy, bogate źródło witaminy E, nawilża i zwiększa elastyczność skóry. Oliwa z oliwek i olejek z pestek winogron pomaga zregenerować i przywrócić zdrowy wygląd skóry.
Główne składniki: Masło kakaowe, oliwa z oliwek, olejek z pestek winogron, olejek z kiełków pszenicy.


Moje zdanie:
Zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu wersja do skóry suchej,ale tylko dlatego,że zapach był  przyjemniejszy:)  Balsam gdzie mamy w składzie masło kakaowe pachnie bardzo przyjemnie,czekoladowo,natomiast druga wersja balsamu bardzo "drażniła" mój nos (ale tu trzeba podejść indywidualnie do tolerancji zapachowych,innym może to zupełnie nie przeszkadzać),moim zdaniem pachnie on bardzo olejowo.Nie lubię takich zapachów.
Jeżeli chodzi o działanie tych kosmetyków to muszę przyznać,że oba spisują się bardzo przyzwoicie.Nawilżają bardzo,bardzo dobrze,szybko się wchłaniają nie pozostawiając żadnego nieprzyjemnego uczucia na skórze,a zapach na ciele utrzymuje się zaskakująco długo. Moja skóra przy regularnym używaniu tych balsamów zdecydowanie się polepszyła. Jest przyjemnie gładka i dobrze nawilżona- miałam na nogach miejsca gdzie skóra była po prostu chropowata i nieprzyjemna w dotyku. Ten problem mam już za sobą i bardzo się cieszę z osiągniętych efektów jakie przyniosły mi te balsamy:)
Balsam z masłem kakaowym zamówiłam po raz kolejny-bardzo polubiłam ten zapach,bo kto by nie chciał przyjemnie pachnieć czekoladką? :) Zapewne kiedyś ten zapach mi się znudzi ale póki co pałam do niego ogromną sympatią :D
Nawet mogę chyba powiedzieć,że do tej pory nie miałam równie dobrego balsamu do ciała-trochę ich wypróbowałam,ale żaden z nich nie miał działania jak te z HH.


Ceny na stronie producenta różnią się mimo,że kosmetyki mają takie same pojemności,ja nabyłam je w tych samych cenach.

***Cena danego kosmetyku pochodzi ze strony producenta.

ZNACIE TE BALSAMY?JEŚLI TAK TO CZY UWAŻACIE,ŻE CENA JEST ADEKWATNA DO ICH DZIAŁANIA?CHĘTNIE POZNAM WASZĄ OPINIĘ.

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za bardzo pozytywną recenzję. Zapach to kwestia bardzo indywidualna, ale cieszymy się, że oceniłaś ich skuteczność tak wysoko :)
    Zapraszamy do korzystania z innych naszych kosmetyków oraz do polubienia naszego fanpage:
    https://www.facebook.com/sklepHimalayaHerbals

    OdpowiedzUsuń