środa, 2 kwietnia 2014

Krem który obiegł blogosfere.

Witajcie:)
Podchodzę do napisania tego posta już któryś raz z kolei,bo moje dziecko zawsze wie w którym momencie się obudzić :p
Zobaczymy czy tym razem wyrobie się w czasie:)
Do dzieła!

Dziś zaprezentuję Wam krem o którym aż huczy na blogach i kanałach YT.
Mnie zachęciła do spróbowania tego kosmetyku Marta Parciak "ZMALOWANA",wielokrotnie go chwaląc na swoim kanale YT -a,że ją lubię oglądać i wierzę w to co mówi to zabrałam się za testowanie:)
Mowa oczywiście o lekkim kremie AlantanDermoline.


Krem ten stworzony jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej skóry-niemowląt,dzieci i dorosłych dlatego
możemy z powodzeniem używać go razem z moim synkiem. AlantanDermoline zawiera 5% d-pantenol, który zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę, nadając jej miękkość i elastyczność. D-pantenol również stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco: jest pomocny przy gojeniu ran i drobnych uszkodzeń skóry oraz leczeniu blizn.
Poprawia on barierę lipidową naskórka, a już po 7 dniach stosowania skóra staje się bardziej nawilżona i mniej łuszcząca.
Produkt ten nie zawiera żadnych kompozycji zapachowych ani barwników.

Krem jak już wcześniej wspomniałam ma bardzo lekką konsystencję,bardzo dobrze się go rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Skóra (bynajmniej moja) wręcz go "pije". Efekt jaki ten krem pozostawia na mojej twarzy (bo do tego go używam) jest na tyle zadowalający,że mam wrażenie,że moja skóra jest idealnie pielęgnowana i zadbana. Bardzo fajne nawilżenie odczuwalne razem ukojeniem to coś czego moja skóra potrzebuje a krem ten spełnia jej potrzeby.



Z dodatkowych informacji: krem dostajemy w miękkiej tubce,zakręcanej zwyczajną nakrętką. Szata graficzna jest zwyczajna-połączenie bieli i błękitu.
Kremu mamy 50g. Cena ok 7-8 zł. Dostępność niestety kiepska-nie wiem jak w waszych aptekach ale u mnie był z tym kremem problem,żeby go dostać. Chyba w 5ej czy 6ej aptece go dorwałam :/
`Zmalowana` też się na to skarżyła :D

AlantanDermoline nie jest jedynakiem,ma trójkę braci i każdy z nich ma inne zadanie.
Wszystkie kremy prezentują się tak:




MIELIŚCIE OKAZJĘ POZNAĆ KTÓRYŚ Z TYCH KREMÓW?

Pozdrawiam i do następnego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz