poniedziałek, 9 grudnia 2013

Moje zbiory kosmetyczne- PERFUMY

Witajcie,
Dziś nadszedł czas na ostatnią prezentacje moich zbiorów,a są to perfumy.Trochę mi się uzbierało tych zapachów,jednak z ręką na sercu przyznam,że większości z nich już dawno dawno nie używam. A to dlatego,że zupełnie zmieniły mi się upodobania zapachowe. Kiedyś lubiłam kwiatowe,słodkie akcenty,dziś stawiam na świeżość i delikatność.
Prezentuje się to następująco:


  • Adidas Natural Vitality
  • Perceive(Avon)
  • Pur Blanca-roletka(Avon)
  • Pur Blanca Blush(Avon)
  • Bali Bliss(Avon)
  • 3 zwykłe tanioszki
  • Covet Sarah Jessica Parker(USA)
  • Spray do ciała truskawka i guawa (Avon)   



Te które podkreśliłam to zdecydowanie moje ulubione zapachy. Są świeże,delikatne,nie drażnią niczyjego nosa,a wręcz mają w sobie nutkę tajemniczości :)
Reszta zapachów która nie została podkreślona to zapachy słodkie,kwiatowe,duszące i zapachy świeże ale "upierdliwe" w swoim zapachu. 


A WY JAKIE ZAPACHY LUBICIE?

2 komentarze:

  1. Dawno temu używałam Pur Blanca a na półce ma Adidasa - zielonego lubię go tak na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie stwierdziłam niedawno,że różowa Pur Blanca strasznie mnie drażni swoim ciężkim zapachem więc ją oddałam mamie:) A zielony Adidas też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń